0

MANUSIA punye pasal HAIWAN jadi mangsa (-.-")

kesian kat haiwan kan . . tapi nak camne , kesian kesian pon
korang tetap gak wat . hi hi hi hi >.<



" ta tau la ko tu sonok sangat tapi
ta payah la melompat lompat
macam beruk kene belacan "

" aku ta penah jumpe orang 
b***h macam ko ni , keldai pon 
ta b***h macam ko ni ."

" apa hal ko ni tembam sangat ha .
dah macam ikan buntal 
aku tengok . "

" ko ni apa hal monyok jek dari tadi 
macam ayam berak kapur 
dah aku tengok ."

" alaaaaa . . senyum senyum kambing 
pilak , suka kata la suka ."

" bos aku tu baik tapi dia punya
garang mengalahkan harimau ."

" tadi berani sangat , cakap beria ria 
tapi sekang pijak semut pon 
ta mati ."

" korang ni asyik nak bergaduh je
macam anjing ngan kucing ,
pening kepala aku ."

" cube la ko jalan elok sket , ni ta ,
terkedek kedek . . macam itik 
pulang petang ."

" kalau ko selisih dengan budak 
badan macam gajah , tu kawan
aku tu. ko cakap kat dia aku
tunggu kat sini ."


0 comments:

Post a Comment

JANNAHzamzuri. ALWAYSfine1632. Powered by Blogger.
Back to Top