0

392 ouh 392 ~ :"(

alaaa asal sume kedai aku pi ujang 392 dah ta dek . ni aku beng ni . uh ! adoai aku nak . aku nak gak , ta kire . sampai ke KL aku carik tetap gak sold out . korang , kalau korang jumpe beli kan la . aku teringin gile ni . t korang claim la yek . korang kan baik , sesape yang de sedare kat MOY tu tolong la den . hu hu hu . ni susah ni kalau dah balik umah , terperap jea kat umah , ta kuar2 . ni la akibat nye . ha ha ha . korang y bebaik tuu tolong yek . 


dah abis cite 392 ni , tetibe rase cuaks gile kan . result exam . hu hu hu . ya ALLAH hanya padamu ku berserah ya ALLAH . bantulah kami hambamu yang paling lemah ini ya ALLAH . 

 

" Oh Allah , when we lose hope because our plans have come to nothing , then please help us to remember that YOUR LOVE is always greater than our disappointments , and YOUR PLANS for our life are always better than our dream . amin ya Rab :) "


korang sume doakan aku yek . tiap kali korang solat tu ingat la kat aku tau , if i de salah kat korang , aku mintak maap . sebesar - besar nye :) korang maapkan aku gak yek . please .. !! ~ nabi pon apunkan umat nye , pe tah lagi kite manusie y serba kekurangan ni kan .

0 comments:

Post a Comment

JANNAHzamzuri. ALWAYSfine1632. Powered by Blogger.
Back to Top