3

JANNAH atau JANE ?

korang ooh korang . korang ta yah panggil aku jane lagi ek . mak ta abis - abis marah
 dari aritu sampai la detik ni . mane tah dapat
 name paggilan tu kan .
 uh sedih pon de gak . ta yah panggil lagi please . just call me jannah start detik ni 
dan sampai bebile ye panggil nurul pon ta pe =)
tiap kali sedare datang tyme tu gak aku kene . dah merate org panggil name aku jane ni .



jannah kan syurga , kalau jane tatau la pe makne nye . tah2 jin kot . hu hu hu :"( 
mane tau bile panggil aku jannah , aku berubah
jadik lebih baik ke. 




aku mmg bukan org baik , tapi aku akan cube 

jadik y baik .

nurul jannah = cahaya syurga :)


ingat lagi tyme sekolah dolu , dah le mike kene panggil janda . tyme kat U plak kene 
panggil jahanam . jahat beno ke mike ni ?! pe salah mike kat kome yob ? 
kalau ta puas ati kabo le kat mike ,mike boleh perbetolkan mane yang salah ~


3 comments:

JANNAHzamzuri said...

sape yy cakap funny ni . hu hu hu . (-.-")

starzher said...

Jap,,meh ak flash back blik...
Start pnggl jane,umi nuri kn???Skjap je tyme tu..
Pas2 bile nk wat rompi voli,ko tny..
"ak nk ltak nme ape ni??"
dan ak pon m'jwab,,
"ltak je JANE..."
So adkh ak yg jdi pesalah???hahaha..
ok la,tpi klw NURUL = CAHAYA,yoy = ??
Pie crik mknenye...lalala~

JANNAHzamzuri said...

ouh tidak , bukan salah anda . he he he . :) ta igt dah tyme tu dear . its okey la .

yoy tu sebutan tyme kecik2 . nak paggil nurul tersyasyul pgl yoy . pelat . (-.-")

Post a Comment

JANNAHzamzuri. ALWAYSfine1632. Powered by Blogger.
Back to Top